1

Sv: Nya BMW Orginal delar säljes.

Har mkt nya orginal BMW delar till alla modeller som skall säljas. Kolla på traderas hemsida där jag kommer sälja BMW delar ett tag framöver.

www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=483985
Säljare fjn01002.

//Fredrik Johansson, Medlem 5476

2

Hej,

du har inga delar till 02:a? smile

Mvh Micke

02:a, what else?!

3

Visst har jag 02-delar, dock inte så mkt nya delar. Ngt speciellt du söker? // Fredrik

4

Vad är det för nya delar du har? Det mesta är av intresse som kan förhöjja utseendet på min bil. vet du ungefär vad du har för något?

har du ngn växelspaksdamask?

Mvh
m?cke

5

Har ingen ny damask till 02. Åker 02 själv så den mesta går åt till eget bruk. //Fredrik

6

Tjena
Jag har sett dina annonser...samt lagt något bud på dem...tänkte kolla vad du har att erbjuda för delar till E3 bilarna...

MVH Henrik

Henrik Andersson

7

Jaha, du med ja...! ;-) Vi kanske skall hamstra för kommande behov!

MVH

Anders

"Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil"
Anders Jonsson
BMWCS #3361 / BMWSC #531
BMW E3-Register Schweden

8

Jag förstår! Det gäller att hålla hårt i grejjerna smile Hör av dig om du skulle ändra dig!

Mvh

Micke

PS. Det är ingen som bor i Västra Götaland nära Lidköping som vill ut och köra 02:a i sommar?!
big_smile

9

Angående E3-delar har jag lite, inventering fortgår så det kommer fram lite hela tiden. Finns några E3-delar ute på auktionen. Har några så här direkt jag kan se.

32211104018, Parallellstag

32311117300, Kåpa vid ratt

32311107704, Styrstång

//Fredrik

10

Okej...kan du göra så att du kollar exakt vad du har och sammanställer det i en liten lista som du mailar till mig så kanske vi kan komma överens om något paketpris eller dylikt...
Är det något så kan du maila mig direkt på: henrik_andersson84@hotmail.com
Eller om du vill ringa så: 0704-370853

MVH Henrik

Henrik Andersson

11

Det är enklare för mig att lägga ut annonserna löpande på tradera, då ni är flera som är intresserade av E3, E9-delar är det mest rättvist att göra så. //Fredrik

12

Finns det någon som är intresserad av en hålborrad huv & skuff. De är mkt fräscha förövrigt. Perfekt för gatåkare eller racing. Maila för pris & bilder. //Fredrik

13

Auktionslistan är nu uppdaterad med nya BMW-delar.

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=483985

//Fredrik

14

Finns lite nya delar ute på Tradera.

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=483985

//Fredrik

15

Hejsan,
jag söker handbromslänkstången till 230 mm trumbromsar 02. Det fanns även 200 mm men de passar inte.
Det är alltså den tvärgående stång med fjäder som gör att båda backarna aktiveras av handbromsen.
Jag behöver dessa till min 1600 GT.
Hälsningar
Bosse J.

Bosse Jonsson, Nacka BMW CS 00185 H
327 Cab, 1600 GT, 2002 BAUR Cabrio (TC), 325iA Cab-94,330 XiA -01, 330d Sedan,-07
I BMW är föraren ingen belastning, snarare en integrerad beståndsdel!
www.bgj.se, ahk.se,bmwvc.de,glasclub.de